October 26, 2010

bestie forever ~~

GOSH !
mereke berdue ini sangat cantek rite . more preetty than me .
yep ! aku tau tuh . tht is fakta yg ta buleh d sangkal lagi . mereke berdue ini is my bestie ! aku terpakse mengaku yang aku sangat sayang mereke berdue ini . susa untuk aku jaoh dgn mereke . bcoz mane mane aku pergi . dengan sape aku kawan . mereke tetap hade dlm hati aku . emm . .
even skang kami da maken jaoh kan . sbb mseng mseng ade life sendri . dn hade arah tujuan maseng maseng . but kami ta pena lost contact ohh . .
that great kan ! haha :))
ya ! let me story bout mereke one by one . .
fatin adibah :::. . pada mule aku knal dye tyme fom4 . aku ta bape rapat gn dye .
just burak burak bese jee gn dye . but terdetik kat ati aku .*haih ! aku ta penah hade kwn cm dye . nih yg best nih . hee :)) .
aten . sori !
emm . dye sgt laen dr kwn kwn aku b4 nih . hape yg laen nye ? emm . aku tade jwpn nye . hape yg penteng . kami kawan kawan kawan . dan suddenly kami jdik rapat . sbb aten sgt menyekepale gn aku ! *haha . ayat hape nta aku gune :DD
ok ! honestly dulu aku sangat sensitif *kan aten kan ? malah over sensitif kut . pantang lah hade org ckp ksa siket gn aku .
mule lah cecair haram yg mengalir dr kelopak mate na kua . arghh ! tension jee !
and aten lah yg selalu tgo supaye aku jdik lbeh kuat dn jgn over sensitif .
dan now ! better kot ?? what do u think aten ??? ^^
tengs to aten coz sudi jdik kawan aku .
tadaaa~~~
farhan akma :::. .emm . minah nih lagi lah . aku kenal dye dari first day aku msuk asrama . sbb loker dye sbla loker aku *dorm damai :)
haish ! started dr situ lah . kami kawan dan jdik rapat . almaklom lah . budak bwu msuk skula kan . tade mbe lagi . mne yg tgo dulu tuh lah jdik kwn rpt trus *kan paan ! haha . .
but ta penah sgke gak lah . . kami kwn rapat smpi skang .
dulu tyme orientasi aku paan dn hade lg sorg nih *ta ya lah mention kan nme dye . haish ! but yg sorg nih tyme fom4 jee rpt . skang ta lg . . haha . tape lah . kami ta ksa pun ahh ! ^^
paan nih tyme fom4 pailang do !
dye bwa fon . . aku pun takut takut na bwa tyme tuh . dye g sorok kat dlm tin biskut pastuh letak tin tuk kat loker bilek prep . haha . .
aku pun juin gak lol ! *cm sronok jee wt jahat dulu ! :PP kepale dye nih pun ley tahan gile . masuk air ! and paling ta buleh bla . dye nye tahap loading ! haha .
toh sume yg wat aku rindu kau paan . . skang da upgrade siket kut . hahaha .
tengs kat kau jugak paan sbb sudi jdik kawan aku . even aku rendah dr kau ^__^
kami sangat bahgie bersame . kepale same . tyme kat asrama dule sume satu hati ek ! *ceewahh ! haha .
bwa fon same same . kantoi same same . . haha . selalu wat jahat same same . .
aku rindu sangat kat asrama dlu . even kat dlm asrama tuh dulu cm dlm nerake jahanam ! sume ta ley an ! itu ta buleh . ini ta buleh .
tapi ......................
kat kite sume nye buleh . on9 myspace dlm dorm pun buleh kan . haha *dulu myspace aa . tyme tuh facebook lom meluas lagi . :))
terime kasih pade aten kerane membawa lappy nye dan tidak ketinggalan berukk band nye . . kalau berukk band tade . cane na on9 an .
lalalala ~
kalau lah kite ade peluang na balik ke dunie 2009 .
aku na jee balik ke dunie tuh sebab dunie tuh sangat best ^^ *tapi ta na g skula dah . hee :))
pesanan penaje buat my both bestie :: sile jangan belajar lupekan aku . ^^
aku suke bile kite bertige *KLCC
sume tuh d sebab kan ketinggian aku yang ta bpe na cukop d compare kan gn korg due . haish ! aku kene diri d tengah tengah .
and we just like KLCC . woww ! *korg hade cm kami ! haha . tade kan . so . jgn byk bunyi !
:)
-sekian terime kasih-