October 29, 2010

senyum je lah kau . aha ! ^^

di tuju kan dengan tulus ikhlas buat izul azfar abu bakar . haha ::..
:) senyum
~maliQue feat najwa~
kacak luar.kacak dalam. kacak dengar sini
kalau saya senyum
awak mesti senyum sekali
kalau kite senyum semua orang berjangkit
bila semua orang senyum dunie tiade penyakit
senyum ! tak perlu kata apa apa
senyum ! tak perlu kate apa apa
senyum ! tak perlu kate apa apa
senyum ! tak perlu kate apa apa
akhir nya sempurna tiga album pertama
bunyi macam koleksi hits terbaik orang lama
dah ku kata ku tak kan henti sampai tua bangka
sampai habis abjad aku rap dengan angka
satu dua tiga anugerah diterime
ohh ! itu tahun lepas tahun ini cuma dua
tersenyum tiap kali kalah dengan nurhaliza
di tertawakan oleh anak ku inca medina
ohh ! inca medina orang secantik
nama cantik . luar cantik dalam . cantik macam mama
hati macam grandmanya . angin macam papa
kalau dah merajuk nampak mucong sampai sana
sebelum nak jadi drama dah tahu na buat apa
nyanyi balik lagu ayat lama
ayat mama wanita hari ini jaga sensitiviti
kalau buah hati merajuk buleh cuba ayat ini
ay ! cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
cantik senyum siket nak tengok ade tak lesung pipit
kalau tak ada pun aku masih mahu cubit
kacak luar kacak dalam kacak dengar sini
kalau saya senyum
awak mesti senyum sekali
kalau kita senyum semua orang berjangkit
bila semua orang senyum dunia tiada penyakit
senyum ! tak perlu kata apa apa
senyum ! tak perlu kata apa apa
senyum ! tak perlu kata apa apa
senyum ! tak perlu kata apa apa
ay ! buai tinggi tinggi sampai ke puncak awan
dengan kumulus dan timbus aku berkawan
aku bukan rupawan aku bukan jutawan
tapi aku punya satu senyuman yang menawan
baru mukadimah nampak macam sudah tertawan
dengar kata hati perasaan jangan di lawan
kalau takut kita mula mula buleh berkawan
duduk dulu biar ku belanja kopi secawan
apa rasa sentiasa jadi bahan perhatian
apa rasa jadi cantik kacuk cina dan pakistan
apa rasa jadi seksi suka tak diperhatikan
apa rasanya terima bertubi tubi puji pujian
tu ! buleh pun senyum cantik nya gigi
sepuluh markah penuh seharus nya kuberi
wanita hari ini harus pepandai puji
kalau dia jual mahal buleh cuba lagu ini Blockquote
ay ! cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
senyum siket nak tengok ada tak lesung pipit
kalau tak ada pun aku masih mahu cubit
kacak luar kacak dalam kacak dengar sini
kalau saya senyum
awak mesti senyum sekali
kalau kita senyum semua orang berjangkit
bile semua orang senyum dunia tiada penyakit
senyum ! tak perlu kata apa apa
senyum ! tak perlu kat apa apa
senyum ! tak perlu kata apa apa
senyum ! tak perlu kata apa apa
kacak luar kacak dalam kacak dengar sini
kalau saya senyum
awak mesti senyum sekali
kalau kita senyum semua orang berjangkit
bila semua orang senyum dunia tiada penyakit
senyum !
:))
~~~ ingat kite kene senyum jee . HAHA . even awak tengah membebel kat owg pun awk kene senyum ^^
n owg akan senyum jugak bile tga sakit hati gn awk . ok . senyum lagi :))
p/s : jika na lebih berkesan sile lah pergi ke youtube . then search senyum malique feat najwa . ang enjoy it . hee ^_^