November 24, 2010

apologise ^^

dear AFIQ !
aku na minx maap coz da sekian lame meninggal kan kau sorang sorang kan . *err ! actually kau bukan nye sorg pun kan just mengGODIKK kate lonely ! emm .
bukan ape . after intan text aku . aku ta na dah contact contact kau . ye aa ta masal aku d cop pompoan cilakak . semua gare gare kau . pada hal aku gn kau KAWAN je pun . grr . ta pe lah . bende dah lepas malas aku na pke .
so back to the top . . now kau plak text aku kate aku dah sombong gn kau . woii ! matt . biloo acikk sombong gn kau . aku always egat kat kau tau . how can i forget all that when u're the one who make me smile :)
and u'll alway be apart of me . .
TAPI . seperti yg kau da tahu . aku ta na kacau kebahagiaan kau gn intan *ceewahh ! ayat kau shida . HAHA . .
bukan nye aku tatau kau dah ade aweks bwu kan but siket pun kau ta cite kat aku . kuang jaqq ! haha . so watt for aku na cite kat kau sal life aku skang kan ?? HAHA .
emm . tape lah fiq janji kite egat antre stu sme lain . wahh !!! hahaha ^^
im sorry again . . ok fine . . . lepas nih ape ape aku cite kat kau ye adikk ! grr ! gedikk !! HAHA . tapi kau toh pun kne cte kat aku gak bout cte latest kau . kau ta cite . aku hempok pale kau . huhh ! geram lak aku gn kau nih . gedikk melampau lampau . . HAHA .