November 26, 2010

mampos siakk kau lagi baikk !!

kau na ape lg kimekk !
ta abes abes na kacau life aku . pehhh !! sakit lak ati aku gn perangai kau yg maken lame maken mcm siakk tohh ! aku ta pena kacau life kau kan .
so pahal kau na kacau life aku skang ?? ape susa na ke idop apak kau haa smpi ta buleh na tgk aku senyum siket . huhh !! kau nih elok sumbat je dlm bilek mayat . bia ade kesedaran sivikk siket !!
aku da kate kat kau byk kali malah da berulang ulang kali yang aku ta na ade kaitan gn kau lg kan . aku ta mention kan name kau kat wall aku da cukop baikk ! sat g aweks kau tau yg kau still text text aku . baru lah tyme toh dtg merayu rayu soh aku xplain kat aweks kau .
grr . menyusah kan idop aku toh mmg koje kau kan . . aku ta paham aa ! seriously aku menyesal pena kenal gn orang yg mcm kau !