October 25, 2010

dunie ohh dunie !

senjate wanita adlah airmate ???
isn't true ??
ohh . i don't think so lah .
bergelen dah airmate aku kua just sbb kau pegi but kau ta pna rse simpati atau kesian kat aku *stu pembaziran tul lah kau nih shida ! haih !
kau sgt kejam kat aku .
haish ! ta pe lah . aku sentiase maap kan kau . sbb kau aku pena rase gembire just for awhile so i'll let you go . .
in that case . aku rase kau da trime blasan atas perbuatan kau kan . . kau gembire bersame dye and at last . kau dan dye mseh in problema !
terlalu kejam rase nye kalau aku kate aku gembire . but aku manusie biase . perasaan gembire aku tetap hade bile dga kba tuh from kwn bek kau :))
but as a human yg hade hati perut yg suci murni *ceewah ! aku tetap kesian gn hape yg kau rse now . .
jangan kau salah kan aku sbb aku ta pena doa kan yg ta baek tuk kau . just myb tuhan dga suare kecik dlm ati aku yg na kau dpt hape yg kau pena wt kat aku . haih !
bukan niat aku na berdendam atau na membalas dendam tp aku just hope kau sedar sedar lah dr kesilapan kau sendiri . . kau tau hape yg aku mksd kan ! so think deeply . .
kate kate kau selalu hade dlm kepale utak aku nih
*kite jangan buat orang sebab fitrah dunie nih berpusing . myB kite berade kat atas dn myb kite akan berade d bawah . dan cepat atau lambat kite akan tetap dapat balasan dengan hape yg kite pena buat kat orang sme ade baik atau jahat . .
iyee . aku mmg believe kate kate kau . but aku ta sangke kau orang yg pertame menunjuk kan contoh tauladan untuk aku .
tade kate benci untuk kau sebab until now aku still sayang kau bgai na rak !
aku tatau hape special nye kau smpi kau satu . tade kedue atau ketige *setie lah konon ! cuii lah shida ! beyak kau na setie kat org yg tade utak ! haha :PP
sampai satu tahap aku dah mind set kan kat utak aku
yg aku ta kan percaye cakap cakap lelaki kat muke bumi tuhan nih kecuali abah . angah . dan kaum keluarge aku saje . haha .
tapi aku tau . pemikiran aku kolot sgt kan . haha *hape lah kau shida ! utak senteng ! :))
dan aku berterime kasih pada kau . even aku sakit hati but aku ta mampu buat hape hape . just mampu mendoakan kau berubah .
dan aku dah lame maap kan kau . and plesss lah weh ! kau jangan lah tipu tipu org untuk main main kan mereke .
mereke hade hati dan perasaan mcm kau jugak ! haish ! aku tau kau baek . kau sgt prihatin . so pandai pandai kau lah pke psl org laen yek !
dan aku jugak na meminta maap kalau aku hade wat sla kat kau tyme tuh .
yee . aku pun hade wat salah kat kau kan . aku mengaku .
ok ! hope u'll forgive me .
sekian ~~~
:))