October 23, 2010

my bestie birthday ^^

tepat jam 12.00a.m pada 24october2010 lahir lah seorang sahabat aku yang bername NORHAYATI bt MARTALAH . hee :)
happy birthday to you .
happy birthday to you .
happy birthday happy birthday
happy birthday to yatt !!!!!!
woww !
now . usia kau da menjangkau 18 . hahh !
and for sure kite da same age . eventhough aku more old than u . but aku tetap na sebaye gn kau .
coz . usia ! emm . hanye pada angke tidak pada wajah . *ceewah ! da cm iklan safi rania ! haha . .
kata kata aluan untuk kau ::: . . hope kau pnjg umo . mura rezeki *ucapan biase kan ! hahh !
dan hope kau d kurnie kan cahaya petunjok n hidayat agar tidak akan pena lupe kan aku . hahaha .
sbb kau kwn aku smpi mati weh ! aku syg kau lebih *pakwe aku nti pun kesian au . sbb aku ta mgkin dpt syg dye cm aku syg kau :D
but hape hape pun . mmg lah ! dlm sgale hal sal aku . kau org pertame yg akan d beri tau .
secret secreto aku sume kau tau . hape aku suke . hape aku ta suke . kau phm aku cane . . baik burok aku pun kau trime kan . sbb tuh aku syg kau lebih lebih lebih dan lebih .
sumpah !!!!!!!!!!!!!!
kau selalu gak hade gn aku bile aku perlu kan kau . .
even opinion kite alway berbeze but tuh yg wt kite lg knal pangai mseng mseng ek .
se egat aku . kite ta pna ta bertgo sape o dr erti kate laen fight fight ! ta de ek yatt !
sbb kau sgt memahami aku . dan aku sgt memahami kau . kan kan kan .
we're just like twin but wit different mom n different dad . yeahh ! haha . .
last but not least . . .
aku sayang kau !
i love u !
RAWR !