October 21, 2010

morning ! morning ! morning !

setelah sekian lme . .
bwu ari nih aku wake up awal awal . pastoh kemas bilek . lipat baju sendri *wahh ! cm ta cye aku buat sume toh dis morning . haha .
cayaa aa shida . hape egat aku ta geti wt wt koje uma nih . hee :))
bukan ta geti just kemalasan jee yg byk . . almaklom lah . selalu nye orang yg wt kan tuh sume tuk aku . haha :PP
malas ahh kau shida ! hahh ! so watt ?
hade aku ksa kau na kate hape pun sal aku . ta dulik ahh aku . yg penteng aku ta de soh kau kau dan kau tulun wat kan hape hape tuk aku kan .
so . just diam jak suda ! jgn na byk mulot . cm kau rajin sgt ! huhh !
*tetibe aku emo nih pahal ! haha . .
tade tade . mod aku pagi pagi nih nice SANGAT :DD
hape tuh org kate . mule kan hari dengan senyuman :)
walawehh ! ta ley bla do kau shida .
hope today will be a greatest day for me . yeahh !