October 20, 2010

today doesn't same like yesterday :))

yuhuu~~~
after aku melepas kan kegeraman aku mlm tdi dgn menanges seorang diri smpai lah mate aku terlelap dgn sendri nye .
pandai aku bwa diri . haish ! *na wat cane . aku tade sape sape . ta macam kau kau dan kau .
hade boyfriend . hade skandal . hade sugar daddy .upss ! haha .
but aku just hade family n my fren only . hrmmm . its ok lah . . aku tetap bersyukur dgn hape yg aku hade skang . .
copp ! bkan nih yg aku na cte . haa . .
accually . na g tau . aku bgun tdo pg tdi dgn senyuman ohh !
:))
dan senyuman yg plg manis sekali . haha .
knape ye ? yee . sbb aku da totally lepas kan semua perasaan aku b4 aku tdo mlm tdi . haha . yeahh ! emm .
aku bgon trus egat kan something yg nice nice jee . sbb aku ta na spoil kan mood aku yg tga baik tuh dgn bnde bnde yg ta buleh d trime oleh hati yg suci murni . hahaha .
emm . then . yg plg wt aku more seronok bile my bestie kol dye na dtg jmpe aku .
yey ! rindu ahh kat kau . punye lah aku excited bile dye g tau dye na dtg tdi . haha . ta smpi bpe minet dye letak fon . .
aku kol dye blek . tnye dye kat mne . sori yunk . kol kau byk kali .
sbb aku sgt ta sba . *kau memang cm tuh shida . . tiade kesabaran ! :PP
smpi jee dye . berlari lari anak aku g kat dye . haha .
lepas tuh burak burak gn dye . wahh ! seronok sgt .
even kami lepak lepak ta lame coz dye na g jmpe sayang nye plak . haish ! redha jee lah aku . hee .
tapi ..........
aku tetap happy jumpe dye tdi . .
sayang kau fatin adibah