November 22, 2010

anak jantan first alin . HAHA ^^

yeahh ! di sini aku ingin war war kan . yg aku suda menjadi masku*actually acu . yg ke soploh kali . HAHA .
hups ! my newest niece haven born on 19november2010 pada tepat jam 10.19 a.m . .
woww ! sgt teruje sehingge aku rase cm ta na lepas kan budakk tuh . na dokong ajee . . grr~~ geramm gn baby baby nih .
aiyoo ! ta ley tgk baby lah . huhh !
but . . sgt sedihh bile tatau na letak nme dye ape . . alin soh aku cri kan nme tuk baby tuh but utak aku loteh dah memikirkan nme yg best best bg baby boy . kalau baby girl .. ahh ! ta ya soh pun aku da ade nme nme for girl . haha . .
TAPI . na tau tyme nga be pke kan nme tuk ank buah aku nih . ade ke aku pke na letak nme syafiq adha ! izzul azfar ! azwan ! khairil adam ! [GOSH]
jgn crik psal shida . menciplak nme org ! huhh ! HAHA .
harap maap yek sesiape yg berkenaan . kesilapan amat d kesali :))
so aku pun ta dpt tau lg alin da ade nme tuk baby boy nye tuh ke lom . dye dah blek kampong . aku lak kat kL . na kol . opcoz aa haremm . sbb kampong ehh ta de line service . HAHA .
so sabar jeee lah na tgu dye blek semban blek then bwu aku akn kol dye . .
taaraaa~~~
ini dye my newest niece . mate nye tetap sepet . haha . ta berubah *da tentu lah dr acuan yg sme . hadoii ! kau nih shida . opp ! HAHA
baby nih ade tabiatt yg biasee ade pd baby baby normal . suke meraung mcm kne kejutan elektrik bile mndi kan dye dan bile kale dye sdg lapor .
wuwaaa~~~ GOD!!!
then . malam dye berjage . uwekk ! uwekk !
siang dye tdo membuto . Zzzzz ! ZzzZz ! * kroh krehh ! krooh kreeh ! ehh ! ta . dengkuran nih dengkuran baby laen . HAHA . salah dga :PP