November 23, 2010

cerite yg ta menarik kann ??

cerite bermule~
aku ta pena expect semue nih . ta pena tedetik atau telintas kat benak aku nih . aku ta pena tgo kau malah ta pena kenal sape kau dulu . even kite satu aliran vokasional . kelas pun seblah seblah ajee . but seblah mate pun aku ta pena pandang kau . HAHA .
then how everything happen ?? huhh !
semue org tnye bnde yg sme kat aku *jwpn aku mudah . hnye memberikan gelak even ta kelaka actually ^^
here . . semue started bile kale aku add kau kat ms . err ! aku pun tatau nape aku add kau ? dan jgn tnye aku y aku add kau . sbb aku pun ta egat lgsg bile aku add kau so cm mne aku na tau kan npe aku add kau ?? *kau phm ta ?? ta phm lantak kau lah ! HAHA .
kau approve aku . then kau bg aku stu comment yg biase aku terime *tq 4add me . . ouh ok . toh lah first cmmt kau buat aku yg sgt baikk hati tlah add kau kan . huhh ! keadaan normal aku tyme tuh . tiade ape ape between us . so aku abai kan jee kau . coz aku sibukk melayan kerenah menah kawan kawan ms aku yg laen .
aku tau kau budaks skula DLeMa .
haa ! suddenly aku dapati ade stu cmmt yg sgt buat aku pelik . hai.. ley knl ?? *aku bace dgn tenang tapi hakikat nye . ya rabbi ! bukan ape . just aku pelik . *dlm ati gilo ape mamat nih ?? sbb nye hati aku berkate kate begitu . dye nih budak skula aku pahal na kenal ! na kenal bgai ! nih misti kes na kono kan den lah nih . .
but dgn lgkh behati hati aku lyn kan je *yatt tau cite nih sbb dye pun ade gn aku tyme nih . kan yatt kan ?? hee :))
dr situ kau mule menjdi polis pencen . tnye itu tnye ini . grr . duk mne ? umo bpe ? * berkate dlm hati lg . eihh ! mak aiy mamat nih . byk lak tnye ehh . dah tentu aku stu skula gn kau . takan lah ta knal aku lgsg ? huhh !
ohh ! aku tau aku ta famous amos kan . toh yg kau ta knal aku tuh . HAHA ^^ye aa ! aku kan budaks baiks ! dok dlm klas jee . ta suke menebeng nebeng kan muke nih sbb musabab nye aku lg suke tdo*krohh kreehh ! dlm klas dr merayau nta ke mne ! HAHA .
its ok . mod aku mseh baikk . dan trus meng cmmt dgn kau . . .
ok ! cop !! kami stopp setakat tuh . . coz tyme tuh mmg aku ta lyn sgt jantan jantan keparat yg aku ta knal nih . haish ! i setie u tyme tuh ! cuii ! setie lah konon ! haha . ahh ! suke aku aa !! kau ksa ape ! :DD
after tht case kau just tgo aku dlm ms . dpan dpan ta na lak tgo kan . goy ko ?? HAHA . .pd hal ari ari gak aku te serempak gn kau tyme aku na g tandas . haish !! tandas yg aku pegi tuh dkat gn klas aweks kau . so bcoz of tht lah kau asyk dok menebeng muke kat situ kan . aiyoo ! tape aku paham situasi kau tyme tuh . hee :)
so after tht kite asyik ber YAHOO MASSENGER-ing . . then zaman FACEBOOK-ing pulekk menular . started dr fb lah aku rjen layan kau . layan punye layan aku rase kau nih GILO gak !! dan aku da selese kwn gn kau . yee ! kami kawan lg tyme tuh . tidak mempunyai perasaan lgsg k tyme tuh . ohh ! tidak sme skali :PP
smpi lah stu mse semua mbe mbe g biase nye berFACEBOOK gn aku da na further stdy including kau . OMG !! nape aku rse sedih ?? :((
emm . sbb nti da ta de org na lyn aku kat fb . wuwaaa~~ sedih thp gaban tyme tuh but aku steady ajee . seperti tagline enu dan gg relax n cool ajee . HAHA .
and tyme tuh lah kau menawar kan untuk text-ing menggune kan kecanggihan zaman ini *cellphone atau telefon bimbit atau handphone atau ape ape lah jnji meaning nye same ^^
TAPI
jrg jugak text2 . sabar je lah shida yek ! so aku pun malas da na text text gn kau sbb aku ta na nti kau pke aku nih cm na tehegeh hegeh kat kau lak kan . so aku layan kau mcm mcm tuh je lah :D then . .
secare tibe tibe . tanpe tekaan yg tepat aku dan kau become close close and close . huhh !
i have no idea bout tht . seriously . . . kau slalu begrau dgn grauan yg menggerun kan aku . but aku da biase gurauan cm . so aku ta amek port sgt aa gn ape yg kau ckp kat aku coz aku pke kau men2 jee . lg pun for sure lah . kau pun tau tyme tuh aku still ade ati kat spe kan !
dan kau selalu ckp pasal kotak . hape jadah lah kotak kotak nih *dlm ati je lah kan ! HAHA . .but now aku dah phm . malah sgt faham . kau alway kate aku lombab kan . yeahh ! skang ta lombab da :))
tarikh 5 november 2010 . ta mungkin aku lupe tarikh tuh . HAHA .
dr stu skula ! stu sliran vokasional ! TAPI ta pena be tgo ape then buleh jdik cm skang ! aku ta pna byg kan ! kau pna ke byg kan ?? ta kan ?? HAHA .
wat eve it is . tengs ye atokk mude kerane accept owg even owg slalu buat bodoh gn awk ! :))
ia tnpe d sengaje kan . harap maap . .
even sekali pun awak nih sgt kuat membebel *pot pet pot pet ! grr . tape lah . den timo yoo seikhlas nye *tatau dlm ati aku da maki hamun kau ! HAHA . .
huhh ! secare honestly nye aku mmg syg kau . but i guest kau lebeh baikk gn E****A ^^ but . . ta penteng toh sume sbb ade yg lg penteng !
noww !!! here we are . . . . . . . . even bwu bemingguan ! aha !
the end~
ta interesting sgt kan ?? yee . aku tau . cerite aku ta sehebat cerite kau . kau sebagus cerita kau . ta semantOp cerite kau . ta sekOmbang cerite kau ! aku tau tuh . tp . . . . suke aku lah . aku nye cerite !!! HAHA