November 27, 2010

bace je lah u'allzz !!! :DD

keadaan biase aku . . log in facebook dan log in blogger secare serentak . yess ! tapi just like alway . page blogger nih akan seperti d pinggir kan oleh kerane buat mase ini utak aku sangat lah buntu malah lebih dari buntu . so hape mksd d sebalik nye tuh . err ! nta lah . pandai pandai lah korg na describe . HAHA .
hahh ! morning tadi bgun bgun je dari mimpi yang kurang indah *ade ke aku mimpi aku da jdik mak org . grr ! sangat lah mengarut bukan ?? acikk ta na jdik mak mak lg uiy . pless lah . ta de kuase mak !! hahaha .
then siap siap trus kua . . g makan kat jj . after selesai menjamu selere trus bergerak ke wangse walk plak . yeyy ! g tgk wyg . . haha . cite ' the next three days ' .
woww ! best jugak lah . but lombab na . . part started nye da buat aku nguap dekat na soploh kali . dengan berbekal kan sebakul hentak popcorn . aku gagah kan jugak tontonan aku . HAHA . dengan nyah nyah kat blkg aku nih dok tendang tendang kusi aku . grr ! dye tgk wayang O be wrestling . te kejal u'allzz !! HAHA . .
aku paling egat ayat dye *tekejut makk u'allzz !!! HAHAHAHA . te gelak gelak aku di buat nye . rase da na gulen gulen nih but steady je lah kan . ye aa . . ta kan aku na gulen gulen dlm wayang tuh plak . ta masal aku plak yg jdik tontonan umum . aww ! ta na makk u'allz ! ^^
makk ta suke terlalu expose nyahh !
hoish !! ape aku nih da te ikut ikut da ayat si manusie manusie tuh . hahh ! :))