November 27, 2010

the new one doesn't same as the old

setiap kali aku menadah telinge dengar lagu lagu yang ade dlm lappy nih . . . .
1)st12-puspa
2)st12-saat terakhir
3)st12-aku maseh sayang
4)scoon-memori sekuntum rindu
*sangat egat jugak . all of this is your favorite rite ?mane buleh ta egat ? ape je bout kau ta pena ilang dr benak aku nih .
isn't bad kan ?? yepps ! i know it but i'll try force to let him go :((
huhh ! diselangi dengan menghembus kan nafas menyesal ! hahh !! >.<
aku GILE menyesal penah kenal dengan kau . kenape misti aku jumpe kau dulu ??
persoalan tuh actually mmg ta sepatot nye ade kan ? sebab itu lah yang d name kan takdir wahai shida oii . hapo lah kau ?? ta baikk salah kan takdir . .
hmm~~
so i've to face it . . but myB nih tuk give aku some experience . so i'll keep it lah weh . . .