November 24, 2010

geram tanpe sebab musabab ~~

erghh !!

skang jam menunjokkan 3.44a.m . mate aku maseh kuat menatap lappy nih . bukan ta ngantok tapi aku rase mcm teringin sgt na menaip kan something . haha . .

apo lah kau shida . org mlm tdo . kau mlm be jage semate mate na post entry untuk blog kau . ahh ! kau ksa ape . bukan aku gune mate kau . .

dari aku buat taikk mate bukan ke baik kalau aku buat entry . kan kan kan ! :) tadi calling c atokk tuh sbb nye err ! paham paham lah sendiri yek . aww !

HAHA ^^

cehh ! aku punye lah egat kan dye nga stdy hard .konon ehh . rope nye dye sedang enak maen game .

kate kau !! grr .

rase na baling je cawan kat dye . tapi ta buleh lah . nti derhake . kne panah petir . opp ! ta na aku kne telan gn batu belah batu betangkop de . .

hahh ! tapi aku tatau nape aku rase geramm je gn dye tdi . eihhhh !! aku rase na maki hamun dye tapi aku sabar kan hati aku .

suke na saket kan hati aku *pada hal . tade bende pun . tp nta aku rase geram gn dye . hee . .

maap atokk !

ape ape dye je na menang . nta bilo dye na bg aku plak menang . grr .

pastoh bile aku ckp A dye kate B . bile kale aku kate B dye cakap C .

wahh !

dye nih dah lobeh . cm lawan tokeh jee . huhh ! ta buleh jdikk .

tape tape . awak tgu yekk . perhitungan akan segere d laksane kan . . haha :DD

paneh den gn atokk mudo tuh . nseb kau ehem ehemm aku ^^

aku maseh buleh cool . HAHA