November 24, 2010

kau happy . takan aku na sodeh lak ?! :))

congratulation . . . tahniah . . .
aku suke ! bahgie ! gumbira ! seronok ! bile kale tengak kawan kawan aku turut senang seperti keadaan aku skang . HAHA .
aku tau kau dan dye pasti akan same same . just need a tyme kan ! yeahh .
i'll pray for both of you lah . bcoz aku tau sgt kau suke dye dan dye suke kau jua . haha .
ecehh ! bile tnye ta na ngaku . kate kau !!! but its ok . im very de understanding ohh . misti lah bru bru ta na ngaku kan . da lame lame .
walawehh ! rase cm na bg tau stu dunie .
HAHA ^^
seriously . . mmg aku seronok sgt tgk kau dan dye . sgt sweet . aww !
hope korg cepat cepat lah yek . aku ta sabar nih na tau cito kau dan dye yg selanjot nye . hahah . aku lak lelobeh kan !
ehh ! misti lah lme tau aku tgu kau dan dye ehemm ehem . toh yg aku skang xcited lobeh nih
:PP