December 17, 2010

kate kate keramat !!!

dengan berat hati nye aku terpakse berkate BYE-bye to this blog .
OMG !!
sangat sedeh actually bile kale aku kene tinggal kan blog nih . dan padam kan nye . urmm . bukan nye aku da lupe O forgot jase baikk n jase kurang baikk blog nih untuk aku .
but aku na mule kan langkah baru . . ceewahh !! ayat kau shida . HAHA . tapi itu kenyataan nye . *percaye lah :)) blog nih da banyak dengar cerite best cerite ta best *berani kau blog kate cerite aku ta best !
emm . pastoh blog nih jugak lah tempat aku melepas kan segale macam jenis hangen ! hangen kus kus aku . hangen berapi yang ta bape na BERAPI lah kan . HAHA .
but ! belom penah lagi lah aku lepas kan hangen kontot aku kat dalam blog nih kan . kalau tyme menaip aku kontut tuh ade lah . oppsss ! kantoii suda . HAHA . maap ! :))
actually aku na bukak account blog baru . . cerite cerite dalam blog nih sume aku na padam kan dr benak aku nih . serabot kau tau ! macam macam masalah !
so blog baru tuh kire life baru lah ! HAHA tapi aku belom buleh war war kan blog baru aku tuh sebab aku belom pun start . . HAHA *cakap macam dah ade je kan . ahh ! suke aku lah ! bukan aku minx utak kau na kene pke kan :DD
so . so . so . .ni lah post terakhir aku . pasnih tado dah yoo ! pas nih blog . kau da ta ya na dongar den mencerabeh kat sini lagi kan . suko lah ati kau kan . yuhuu~~~
urmm . so *"SO" lagi . bape byk "SO" dah kau nih shida ! ahh ! aku tukar pla . ok ! bye-bye sume sume yang ade dalam blog nih *ecehh ! gaye macam na g berperang DUSHHH DUUUSHHHH aje . padahal bukan g mane pun . HAHA .
dalah ! hentikan drama ta babak kau nih shida . KOYA mu !!! hahahaha .
daaa~~~
maap kalau ade kesilapan kat mano mano yoo . .
ASSALAMMUALAIKOM