December 15, 2010

kau ksa ape ??

menanges n ketawe macam ta sah kalau ta de due feeling tuh dalam hidop aku . .
TAPI bg aku due tuh sangat menyaket kan . aku tatau knp but itu yg aku rase . aku buleh be gelak ketawe yg be dekah dekah *macam org yg da na te kelua isi perut ! ade tuh smpi te kentot kentot ! just belom lah smpi ke tahap kentot bedarah lah kan . HAHA .
emm . . ta kurang lagi bile kale aku menanges . grr . aku dudok dudoks pun buleh ngalir cecair dr mate aku nih . . tapi ta de lah smpi nanges tanpe sebab kan . misti ade sebab . wajib kot !! :))
so ape yang aku na HIGHLIGHT kan kat sni is . the new shida is totally different . yee ! aku ulang . im totally different ok ! *tolong jangan pertikai kan lagi . percaye jee ^^
even saket macam mane pun hati aku . selagi aku buleh sabar n aku still buleh pretend tht im ok then i'll be just fine . .
bukan macam dulu toh . asal saket ati je . na nanges ! huhh ! nampak terlalu lemah dan terlalu cengeng . grr .
but not now . . kau buat lah aku saket ati macam mane pun . aku still buleh senyum kat kau . sebab bagi aku sekarang . sekali kau saket kan hati aku means kau sayang kan aku seribu kali . HAHA *sambil tunjuk jari hantu :DD err !
ok . aku ta kisah ape pun anggapan kau kau kau dan kau pasal aku sebab kau tatau ape ape pasal aku but cakap macam kau tau banyak bende pasal aku kan . huhh !
LOSERR !!
so started from now . terus kan je bercakap . sebab aku suke dengar nye . . malah lebeh suka weh :PP
so harap maklum .
aku ketawe ta bermakne aku happy