December 11, 2010

mencecer ! mencecer ! mencecer !!

bekurun aku ta jengok blog aku nih . aiyoo !! mmg betul betul d anak tiri kan . . sian kau blog ! maap lahh . . ia d laku kan tanpe d sengaje kan . . HAHA . bile kale aku terlalu OBSES mengurus kan blog baru toh :))
so harap maklum ~~
emm . d sini aku ingin war war kan . yang aku semakin berjaye melupe kan DYE . . bukan je dlm keadaan realiti malah juge dlm keadaan ilusi *ceewahh ! ayat kau shida !
ahh ! suke aku lah ! blog aku so HARUS lah ayat aku . segale pandangan atau cemuhan tentang blog aku nih yang korang korang rase na kedepan kan . same sekali tidak akan d endah kan ! HAHA . so pandai pandai lah pke kan yek !! ^^
ta ya susa susa kan kepale otak korang korang untuk memberi sebarang pandangan yang hanye sia sia tuh kepada puan punye blog nih . oppss ! bukan PUAN . saye maseh 'cik' ! yeahh !! :))
hoishh !! bejalan tanpe hale dan tujuan !
cm toh lah perumpamaan nye dengan entry aku nih . menaip tanpe ade motif yang kukuh . just melepas kan ape jee yang terlintas . tergerak . tercipta dan segale yang 'TER' lah . but jangan masuk kan sekali TER cirit ! ohh ! tidak termasuk ok . .
kau kisah ape aku na mengarot ! mencarot ! mencebir kat dalam nih . bukan aku nyusah kan otak kau ! hamboii ! sejak dua tige empat lime enam tujoh lapan sembilan menjak nih 8ta sampai soploh lagi ok ! aku nih cm na EMO lebih jee . tau lah da terjatoh cinte dengan sejenis binatang atau haiwan atau yang seangkatan dengan nye yang orang orang panggil ELMO ! aww ! orang panggil ELMO tapi aku panggil kucen merah ! *ade beze ke EMO dengan ELMO ??? errr ! arghh ! jangan na suroh otak aku berkerje lah skang ! tak tecapai dek akal mu ! ehh ! toh tajuk lagu elyana yang baru kawen toh ! erhh ! maksod aku tdi . tak tercapai dek akal ku !! Haa ! baru lah betol ! DIAM !! :))
padahal bukan nye ade ape sangat pun kan . hadoii ! almaklom lah . da na akhir akhir bulan nih . harus lah na emo je . HAHA ^^
da lah ! b4 aku mencecer lagi panjang lebar . baik aku bagi kate kate penutop . even entry nih tade pendahuluan . tape lah kan ! terus penutup jee :))
sekian terime kasih . .
toh je penutop aku ! hanya itu yang ku mampu ~~